портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Про роботу з розпорядниками коштів в УДКСУ у м.Кривому Розі

Опубліковано 07 серпня 2015 року, 12:34

 

06 серпня 2015р. в управлінні Державної казначейської служби України у м.Кривому Розі Дніпропетровської області відбулась семінар-нарада з головними розпорядниками бюджетних коштів місцевих бюджетів щодо результатів здачі квартальної звітності бюджетними установами за ІІ квартал 2015 року та організації обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів шляхом запровадження дистанційної форми обслуговування клієнтів через програмно-технічний комплекс “Клієнт Казначейства - Казначейство”. Семінар проведено під головуванням начальника управління Тесленко С.В.

Під час проведення семінару-наради заступником начальника відділу звітності та бухгалтерського обліку операцій з виконання бюджетів - заступником головного бухгалтера Шавко Н.В. доведено до відома присутніх про стан подання квартальної звітності бюджетними установами за ІІ квартал 2015 року. Найбільш гострим питанням залишається наявність дебіторської заборгованості по розпорядниках (одержувачах) бюджетних коштів та прострочена кредиторська заборгованість за комунальні послуги. Фахівцями управління наголошено на неухильному дотриманні вимог частини 4 статті 51 Бюджетного кодексу України та на посиленні контролю з боку головних ропорядників бюджетних коштів за дебіторською заборгованістю розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

Начальник відділу інформаційних технологій та захисту інформації управління Орел Л.А. загострила увагу присутніх на необхідності впровадження електронного формату обслуговування клієнтів з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних електронних інтернет-технологій з метою спрощення та оптимізації взаємодії розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів з управлінням Державної казначейської служби України у м. Кривому Розі а також довела основні етапи впровадження системи дистанційного обслуговування, розтлумачила переваги обслуговування щодо отримання можливості роботи в режимі реального часу та досягнень значного економічного ефекту завдяки суттєвій економії часу, зменшенню витрат на розходні матеріали для друку та транспортуванні документів.

На семінарі - нараді було розглянуто ряд інших питань, які виникали у присутніх.

 

 

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux