Контакти
Затверджено наказом ДКСУ від 16.07.2021 № 216
Положення про Відділ адміністративно-господарської роботи Державної казначейської служби України
1. Загальні положення
1.1. Відділ адміністративно-господарської роботи Державної казначейської служби України (далі – Відділ) є самостійним структурним підрозділом Державної казначейської служби України (далі – Казначейство).
1.2. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, Положенням про Державну казначейську службу України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2015 року № 215, наказами Міністерства фінансів України, наказами Казначейства, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
1.3. Діяльність Відділу координується та спрямовується першим заступником Голови Казначейства відповідно до розподілу обов’язків.
1.4. Призначення, переведення та звільнення з посади працівників Відділу здійснюється Головою Казначейства в установленому законодавством порядку.
1.5. Положення про Відділ та посадові інструкції затверджуються в установленому порядку.
1.6. Начальник Відділу за необхідності вносить пропозиції щодо внесення змін та доповнень до Положення про Відділ, які затверджуються наказом Казначейства.
2. Основні завдання
Основними завданнями Відділу є:
2.1. Організація господарського забезпечення Казначейства;
2.2. Забезпечення експлуатації технічних засобів, комунікацій та транспортного обслуговування у Казначействі;
2.3. Участь у заходах щодо забезпечення ефективного функціонування системи закупівель, забезпечення дотримання законодавства у цій сфері при здійсненні закупівель у Казначействі;
2.4. Організація та контроль за пожежною безпекою у Казначействі та його територіальних органах;
2.5. Організація та контроль за охороною праці у Казначействі;
2.6. Організація та контроль за цивільним захистом у Казначействі.
3. Основні функції
Відповідно до покладених завдань Відділ виконує такі функції:
3.1. Здійснює підготовку та супроводжує укладення договорів, раціональне та ефективне витрачання коштів на утримання апарату Казначейства, контролює повноту виконання умов договорів;
3.2. Здійснює планування та організовує ремонт приміщень та комунікацій Казначейства, контролює його проведення та приймає виконані роботи;
3.3. Контролює стан освітлення, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, електропостачання, забезпечує їх технічне обслуговування та ремонт;
3.4. Організовує зберігання та здійснює облік наявності та руху товарно-матеріальних цінностей апарату Казначейства;
3.5. Розробляє в межах компетенції Відділу пропозиції для формування річного плану закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності апарату Казначейства;
3.6. Бере участь у процесі проведення процедур закупівлі товарів, робіт та послуг, що належать до компетенції Відділу;
3.7. Здійснює забезпечення товарно-матеріальними цінностями, автотранспортом, роботами з технічного обслуговування, ремонту устаткування, обладнання, приміщень Казначейства;
3.8. Здійснює матеріально-господарське забезпечення проведення засідань Колегії Казначейства, апаратних нарад керівного складу Казначейства, інших нарад та заходів в апараті Казначейства;
3.9. Розглядає та опрацьовує документи з грифом «ДСК» за дорученням керівництва Казначейства;
3.10. Розробляє відповідні форми звітності та інформаційні матеріали з питань господарського забезпечення, а також інші документи, пов’язані з роботою Відділу;
3.11. Бере участь у підготовці проєктів законодавчих та нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Відділу;
3.12. Розглядає та готує проєкти відповідей на заяви, запити та листи юридичних та фізичних осіб з питань, що відносяться до компетенції Відділу;
3.13. Надає методичну та консультаційну допомогу самостійним структурним підрозділам та територіальним органам Казначейства з питань, що належать до компетенції Відділу;
3.14. Виконує завдання, доручення і вказівки органів державної влади України та керівництва Казначейства з питань евакуаційних робіт;
3.15. Бере участь в організації заходів під час надзвичайних ситуацій та при переведенні Казначейства на функціонування в умовах особливого періоду;
3.17. Забезпечує дотримання вимог діловодства у Відділі: розробляє номенклатуру справ Відділу; приймає, обліковує, забезпечує зберігання, оперативний пошук та інформування про виконання документів; забезпечує формування справ документів, що утворилась внаслідок діяльності Відділу та передачу їх на зберігання (в тому числі документи з грифом «Для службового користування»;
3.18. Забезпечує контроль та організацію роботи з пожежної безпеки, цивільного захисту та охорони праці в апараті Казначейства, розробляє інструкції та проводить інструктажі з працівниками Казначейства;
3.19. Контролює дотримання вимог законодавства при виконанні нормативно-базових документів з пожежної безпеки, цивільного захисту та охорони праці в органах Казначейства;
3.20. Бере участь в організації фахової підготовки і підвищення кваліфікації працівників з питань пожежної безпеки, цивільного захисту та охороні праці.
4. Права відділу
Виконуючи зазначені функції Відділ має право:
4.1. Взаємодіяти з самостійними структурними підрозділами апарату Казначейства, територіальними органами з питань що належать до компетенції Відділу;
4.2. Одержувати в установленому порядку від самостійних структурних підрозділів Казначейства та його територіальних органів відомості, документи та інші матеріали, необхідних для здійснення покладених на Відділ завдань;
4.3. Залучати за згодою керівників інших самостійних структурних підрозділів відповідних фахівців для здійснення заходів, які проводяться Відділом, та розгляду питань, що відносяться до його компетенції;
4.4. Надавати самостійним структурним підрозділам Казначейства роз’яснення і консультації з питань, що належать до його компетенції;
4.5. В установленому порядку ініціювати, організовувати і брати участь у проведенні спільно з фахівцями інших самостійних структурних підрозділів та територіальних органів Казначейства семінари та наради з питань, які відносяться до функціональних обов’язків Відділу;
4.6. Вносити на обговорення Колегії питання, що належать до компетенції Відділу;
4.7. В межах компетенції Відділу розробляти та вносити пропозиції з питань складання кошторису на утримання апарату Казначейства.
5. Керівництво
5.1. Відділ очолює начальник, який призначається та звільняється з посади Головою Казначейства в установленому порядку. Для виконання поставлених завдань начальник Відділу повинен мати досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільно володіти державною мовою;
5.2. Начальник Відділу в межах наданих йому прав та повноважень:
5.2.1. Здійснює поточне керівництво всією діяльністю Відділу та координує його роботу;
5.2.2. Забезпечує виконання покладених на Відділ завдань, функцій, розподіл функціональних обов’язків між працівниками Відділу та несе персональну відповідальність за організацію своєчасного і якісного виконання доручень керівництва Казначейства, а також наказів, рішень Колегії Казначейства і протокольних доручень апаратних нарад;
5.2.3. Бере участь у підготовці матеріалів для проведення нарад, засідань Колегії Казначейства;
5.2.4. Забезпечує здійснення заходів щодо підготовки та проведення нарад, семінарів, робочих зустрічей за участю керівництва Казначейства;
5.2.5. Бере участь у нарадах, які проводяться органами виконавчої влади і керівництвом Казначейства;
5.2.6. Бере участь у розгляді проектів законодавчих та нормативно-правових актів, підготовлених самостійними структурними підрозділами Казначейства, органами державної влади, та, у разі необхідності, готує пропозиції та зауваження до них;
5.2.7. Бере участь у підготовці пропозицій та/або прийняття рішень:
при розгляді вхідної кореспонденції;
за доповідними записками, поданнями, проектами листів, наказами, іншими документами;
щодо перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників самостійних структурних підрозділів Державної казначейської служби України;
5.2.8. Співпрацює з керівниками інших самостійних структурних підрозділів Казначейства, представниками установ, організацій щодо вирішення питань, пов’язаних із діяльністю Казначейства;
5.2.9. Організовує підготовку та надання інформації з питань основної діяльності Відділу, в тому числі для розміщення на вебпорталі Казначейства;
5.2.10. Здійснює складання річного та квартального планів роботи Відділу;
5.2.11. Забезпечує разом з Управлінням персоналу добір та розстановку кадрів Відділу;
5.1.12. Забезпечує розробку посадових інструкцій працівників Відділу та подання їх на затвердження в установленому порядку;
5.1.13. Надає пропозицій щодо морального та матеріального заохочення працівників Відділу;
5.1.14. Визначає коло обов’язків та ступінь відповідальності працівників Відділу;
5.1.15. Здійснює контроль за виконанням доручень органів державної влади і керівництва Казначейства та дотримання працівниками Відділу вимог регламентуючих документів з цього питання;
5.2.16. Здійснює контроль за використанням робочого часу працівниками;
5.2.17. Забезпечує дотримання працівниками Відділу вимог діловодства щодо приймання, обліку, проходження та виконання документів, групування їх у справи, складання описів справ, передачі на зберігання;
5.2.18. Визначає перелік осіб для роботи з документами, що мають обмежений доступ;
5.2.19. Здійснює організацію роботи Відділу в частині виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
5.2.20. Підписує листи інформаційного характеру, що стосуються повноважень Відділу та надсилаються на бланках Казначейства в межах наданих повноважень;
5.2.21. Пропонує перелік осіб для доступу до баз даних Казначейства;
5.2.22. Узгоджує графік відпусток працівників Відділу;
5.2.23. Здійснює контроль за дотриманням працівниками Відділу правил протипожежної безпеки та охорони праці, трудової та виконавської дисципліни, режиму таємності виконуваних робіт;
5.2.24. Забезпечує дотримання працівниками Відділу законодавства України з питань державної таємниці, державної служби та боротьби з корупцією;
5.2.25. Забезпечує дотримання працівниками Відділу Правил етичної поведінки державних службовців;
5.2.26. Забезпечує належний розгляд звернень громадян (скарг, заяв) у відповідності до вимог законодавства, Указів Президента України, інших нормативно-правових актів та наказів Казначейства з даного питання. Приймає участь у встановленому порядку в проведенні службових розслідувань за дорученням керівництва Казначейства в межах компетенції Відділу.
5.3. У разі відсутності начальника Відділу заступник начальника Відділу виконує його функції та обов’язки.
У разі одночасної відсутності начальника Відділу та заступника начальника Відділу, виконання обов’язків покладається згідно з окремим наказом Казначейства на працівника Відділу.
6. Відповідальність
Працівники Відділу несуть відповідальність, у тому числі персональну відповідальність за:
невиконання чи неналежне виконання покладених на них посадовими інструкціями службових обов’язків;
розголошення відомостей про діяльність Казначейства та його територіальних органів, що є державною або службовою таємницею;
недотримання Правил етичної поведінки державного службовця, Правил внутрішнього трудового розпорядку, Правил протипожежної охорони, Правил охорони праці, технічної безпеки, виробничої санітарії та професійно-ділової етики;
неефективне використання програмного забезпечення та неналежне зберігання техніки, яка знаходиться в їх користуванні.
7. Взаємовідносини та зв’язки відділу
Взаємовідносини Відділу з іншими самостійними структурними підрозділами Казначейства будуються на підставі Регламенту роботи Державної казначейської служби України та її територіальних органів.
Положення про Відділ адміністративно-господарської роботи Державної казначейської служби України.pdf