«Гаряча» телефонна лінія Казначейства:
довідково-консультативна допомога протягом листопада 2024 року
У Казначействі відповідно до Порядку роботи «гарячої» телефонної лінії Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.03.2016 № 361, функціонує «гаряча» телефонна лінія, прийом дзвінків на яку здійснюється за номером (044) 281-49-16.
Звернення, в яких порушуються питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час телефонної розмови шляхом надання консультацій.
Так, протягом листопада 2024 року Казначейством надано довідково-консультативну допомогу на 892 телефонних дзвінка громадян.
У зверненнях переважала така тематика:
контактні номери телефонів та адреси – 79 звернень;
виплати аліментів – 147 звернень;
повернення зайво чи помилково сплачених коштів – 91 звернення;
виплати допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим особам, допомоги по безробіттю – 214 звернень;
питання казначейського обслуговування – 63 звернення;
виконання судових рішень – 64 звернення;
зарахування коштів – 51 звернення;
реквізити рахунків – 52 звернення;
повернення судового збору – 22 звернення;
система дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» – 13 звернень;
електронне адміністрування ПДВ – 27 звернень;
відкриття/закриття рахунку – 14 звернень;
питання роботи програмного забезпечення – 5 звернень;
цифровий електронний підпис – 6 звернень;
питання методологічного характеру – 5 звернень;
робота в системі АС «Є-звітність» – 3 звернення;
робота веб-порталу Казначейства – 2 звернення;
скарги – 1 звернення;
звернення стосовно іншої тематики – 33 звернення.
За географією протягом листопада 2024 року телефонні дзвінки розподілялися таким чином:
з Вінницької області – 13 звернень;
з Волинської області – 21 звернення;
з Дніпропетровської області – 107 звернень;
з Донецької області – 41 звернення;
з Житомирської області – 39 звернень;
із Закарпатської області – 14 звернень;
із Запорізької області – 19 звернень;
з Івано-Франківської області – 13 звернень;
з Київської області – 67 звернень;
з Кіровоградської області – 15 звернень;
з Луганської області – 6 звернень;
з Львівської області – 37 звернень;
з Миколаївської області – 32 звернення;
з Одеської області – 46 звернень;
з Полтавської області – 20 звернень;
з Рівненської області – 14 звернень;
із Сумської області – 24 звернення;
з Тернопільської області – 15 звернень;
з Харківської області – 50 звернень;
з Херсонської області – 4 звернення;
з Хмельницької області – 16 звернень;
з Черкаської області – 30 звернень;
з Чернівецької області – 11 звернень;
з Чернігівської області – 24 звернення;
з міста Києва – 213 звернень;
не надано інформацію про місцезнаходження – 1 звернення.
Звертаємо увагу, що номери телефонів, за якими приймаються телефонні дзвінки, та графік роботи регіональних «гарячих» ліній розміщені на вебпорталі Казначейства. https://www.treasury.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan.