В 2014 році Казначейством було запроваджено сервіс дистанційного обслуговування клієнтів Казначейства (розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів та інших клієнтів) ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство», призначений для надання клієнтам Казначейства віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів Казначейства з метою автоматизації процесу обслуговування клієнтів з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних інтернет-технологій.
В свою чергу, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15.11.2017р. № 816-р «Деякі питання дистанційного обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів» було встановлено, що для розпорядників (одержувачів) коштів державного бюджету дистанційне обслуговування "Клієнт казначейства - Казначейство" визначається пріоритетним, а розпорядникам (одержувачам) коштів місцевих бюджетів рекомендовано визначити пріоритетним казначейське обслуговування через систему дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - Казначейство".
На сьогоднішній день 76% учасників бюджетного процесу, що є клієнтами Казначейства, обслуговуються саме за дистанційною системою, що має ряд переваг перед класичною схемою обслуговування, а саме:
- зменшення потоку вхідних та вихідних паперових документів;
- дозволяє оптимізувати витрати на підтримку процесу обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів;
- прискорює обробку інформації, скорочує час на казначейське обслуговування бюджетів;
- клієнти отримали можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків;
- досягається значний економічний ефект завдяки суттєвій економії часу, зменшення витрат на розхідні матеріали для друку та транспортування.
Інформаційно-довідкові матеріали та зразки документів, що використовуються у процесі підключення, надання доступу та використання ПТК «Клієнт казначейства – Казначейство» розміщені на Веб-порталі Казначейства у рубриці Електронні сервіси за посиланням:
https://www.treasury.gov.ua/ua/kliyent-kaznachejstva-kaznachejstvo