В управлінні Державної казначейської служби України у Кіровоградському районі Кіровоградської області відбулася нарада з Кропивницьким РВ ДВС ГТУЮ у Кiровоградській області.
На нараді було розглянуто питання перейменування Кропивницького РВ ДВС ГТУЮ у Кiровоградській області в Кропивницький районний відділ Державної виконавчої служби Південно-Східного міжрайонного управління Міністерства юстиції (м. Дніпро), на виконання наказу Міністерства юстиції України від 17.12.2019 № 4053/5 «Про відділи державної виконавчої служби».
На нараді були присутні: начальник Кропивницького РВ ДВС ГТУЮ у Кiровоградській області Сергій Павловський, старший державний виконавець Оксана Макарова, начальник управління Казначейства Лідія Спіріна, начальник відділу звітності та бухгалтерського обліку – головний бухгалтер управління Казначейства Олена Нечай.
Начальник управління Казначейства Лідія Спіріна поінформувала присутніх щодо вимог Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 № 758 (далі - Порядок № 758), у разі реорганізації клієнта та/або зміни найменування без зміни коду за ЄДРПОУ.
Начальник відділу звітності та бухгалтерського обліку – головний бухгалтер Олена Нечай повідомила про перелік документів, які необхідно подати Кропивницькому РВДВС ГТУЮ у Кіровоградській області до управління Казначейства, з метою внесення змін у реквізити рахунку (назва установи) в разі перейменування без зміни ЄДРПОУ. Крім того, звернула увагу присутніх, що відповідно до п.3.7 Порядку № 758 перелічені документи потрібно подати протягом десяти днів після перейменування.
Також, начальник управління Казначейства Лідія Спіріна наголосила на необхідність розглянути можливість дистанційного обслуговування Кропивницького РВДВС ГТУЮ у Кiровоградській області через систему «Клієнт казначейства – Казначейство».
По завершенню наради Лідія Спіріна подякувала присутнім за плідну співпрацю з управлінням Казначейства та побажала успіхів у роботі.