Керівництвом Головного управління
Державної казначейської служби України у Херсонській області (далі -
Головне управління Казначейства)
підготовлено та проведено семінар
з розпорядниками коштів державного та
місцевих бюджетів, які обслуговуються
в Головному управлінні Казначейства та в управлінні Державної казначейської
служби України у м. Херсоні Херсонської області, з питань впровадження системи
дистанційного обслуговування клієнтів ПТК «Клієнт казначейства - Казначейство»;
розрахунково-касового обслуговування клієнтів та виконання бюджетів за І півріччя 2015 року.
Семінар відкрив начальник Головного управління Казначейства Нікольський Сергій Вікторович, який звернув увагу на актуальні
питання стосовно проблем та перспектив впровадження системи дистанційного
обслуговування клієнтів ПТК «Клієнт казначейства - Казначейство». Сергій Вікторович зазначив, що виконання даного
комплексу робіт дозволить Казначейству
вирішити одразу декілька проблемних питань:
- відмовитись від використання для внутрішньої платіжної системи засобів захисту Національного банку України, що надавались нам на оплатній основі;
- запровадити обмін важливими електронними
документами між територіальними
підрозділами ДКСУ із застосуванням засобів криптографічного захисту або накладання
на документ електронного цифрового підпису;
- провести підготовчі роботи
для можливостей надання електронних ключів клієнтам ДКСУ на безоплатній основі. Цей останній пункт – одна із основних передумов побудови криптографічного захисту платіжної системи ДКСУ для дистанційної роботи з клієнтами
Казначейства.
У доповіді з основного питання, яку робив начальник управління інформаційних технологій та захисту інформації Савченко
В.В. було детально надано роз’яснення учасникам семінару з питаннь,
які виникли в обговоренні впровадження системи дистанційного обслуговування
клієнтів ПТК «Клієнт казначейства - Казначейство». Доповідач не залишив без
уваги і те, що 2013-му
році було розпочато
роботу
із тестування нової платіжної системи «Е-Казна», яку створила для Казначейства група розробників програмного забезпечення для банківських установ «Уніті-Барс», а з початку 2014-го
року нову платіжну систему
ввели в промислову експлуатацію.
Саме з цим новітнім програмним забезпеченням створено передумови
для наступного кроку розвитку – запровадження системи дистанційного обслуговування.
Доповідачами з інших питань були
керівники структурних підрозділів Головного управління Казначейства, які в своїх
промовах висвітлили такі питання:
-
дотримання норм бюджетного кодексу
України та інших нормативно-правових документів та питання, які виникають при розрахунково -
касовому обслуговуванні клієнтів;
-
питання, які виникають при
здійсненні органами Державної казначейської служби України контролю за
дотриманням законодавства у сфері державних закупівель під час здійснення
оплати за договорами про закупівлю розпорядників бюджетних коштів;
-
про стан реалізації реформування
бухгалтерського обліку в державному секторі.
Метою
таких розширених семінарів, які запроваджені в Головному управлінні
Казначействі на постійній основі, є досягнення максимального можливого рівня
якості виконання діючого бюджетного законодавства