Інформуємо про зміну форм Заявок про надання доступу до системи дистанційного обслуговування клієнтів з використанням програмно-технічного комплексу «Клієнт казначейства – Казначейство» (СДО).
У формі Заявок оновлено перелік документів, які подаються клієнтами до Казначейства в процесі виконання бюджетів. Перелік документів доповнено назвами відповідних операцій у СДО.
Заявки за оновленою формою слід подавати для підключення нових користувачів, а також у випадку оновлення інформації (зміна ідентифікаційних даних, повноважень тощо) користувачів, яким вже надано доступ до СДО.
В інших випадках подання Заявок за оновленою формою на користувачів, яким вже надано доступ на підставі Заявок старого зразка, не вимагається.
Форми Заявок розміщені за посиланням: офіційний вебпортал Казначейства, рубрика Електронні сервіси > Система дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» > Зразки документів.