Авторизація користувачів (вхід у систему) відбувається за допомогою КЕП, номери сертифікатів яких попередньо реєструються адміністратором системи. При реєстрації сертифікату присвоюється ID номер у форматі xxxxNNNNNN, де,
- хххх – контрольний розряд (службова інформація, 4 символи);
NNNNNN – унікальний серійний номер кваліфікованого сертифікату відкритого ключа користувача (від 4 до 6 символів, складається з цифр та букв латинського алфавіту від A до F).
Тобто на даному прикладі у ID «0202»- службова інформація, «215В» - серійний номер сертифікату певного КЕП.
Дане повідомлення інформує, що користувача із таким КЕП (сертифікатом) у системі не знайдено. Це може означати, що користувача ще не зареестровано, або користувач повідомив невірний номер сертифікату.
Користувач вказує свій серійний номер сертифікату КЕП у розділі ІІ «Заявки про надання доступу до системи дистанційного обслуговування клієнтів» :
Інколи трапляється що користувач замість номеру сертифікату КЕП помилково вказує номер сертифікату ключа шифрування, або просто припускається помилки у символах та цифрах номеру. Потрібно перевірити правильність його заповнення, як що він вказаний невірно потрібно подати оновлену Заявку.
Якщо серійний номер вказано вірно, то можливо Заявку користувача ще не опрацьовано, про стан її опрацювання можна дізнатись у Казначействі за місцем обслуговування або у регіонального адміністратора (у відділі підтримки користувачів та електронних сервісів ГУДКСУ відповідної області).